Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.): 250,00 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4): 2,00 Kč
ostatní náklady: dle skutečně vynaložených nákladů
2019
1.) Žádost: Domistav CZ a.s., se sídlem Foersterova 897, 500 02 Hradec Králové, IČO: 27481107 a DOMISTAV HK s.r.o., se sídlem Foersterova 897, 500 02 Hradec Králové, IČO: 26007177. Ke shora uvedeným subjektům Vás žádám o poskytnutí informace, zda uvedený subjekt v minulosti podal vůči Vašemu orgánu veřejné moci nabídku ve smyslu veřejných zakázek, případně Vás žádám o poskytnutí této nabídky.
Odpověď: Na Váš dotaz Vám sdělujeme, že Vámi uváděné subjekty nepodaly v minulosti vůči naší obci žádné nabídky.
2.) Žádost: Byla obec Otročiněves ke dni 9.5.2008 družitelem akcií spol. Středočeská Plynárenská a.s. IČ:60193158?
Odpověď: Obec Otročiněves nebyla ke dni 9.5.2008 družitelem akcií spol. Středočeská Plynárenská a.s. IČ:60193158.
3.) Jakým způsobem Vaše organizace zajišťuje výkon pověřence pro ochranu osobních údajů?
externím poskytovatelem služeb pověřence - právnická osoba
Název firmy, která vykonává funkci pověřence pro Vaši organizaci :
Svaz místních samospráv.
Jaké nejvyšší dosažené vzdělání má Váš pověřenec pro ochranu osobních údajů?
vysokoškolské vzdělání v právní oblasti (alespoň titul Bc.)
Na jak dlouhou dobu máte uzavřenou smlouvu s pověřencem?
Neurčito
Jaká je výše měsíční odměny, která byla s pověřencem sjednána touto smlouvou?
600 Kč + DPH
Kolik účelů zpracování osobních údajů vedete v záznamech o činnostech zpracování ve smyslu čl. 30 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) ?
0 - 10
Kolik žádostí subjektů osobních údajů o přístup k osobním údajům, výmaz osobních údajů, omezení zpracování, námitek proti zpracování (dle čl. 15-21 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 - GDPR) řešil Váš pověřenec od 26. 5. 2018 do 30. 9. 2019?
0
2018
2020